Styrker posisjonen med SmartDok-samarbeid
Vi er stolte av å presentere at vi har inngått et strategisk samarbeid med SmartDok. En ledende aktør innen digitale løsninger for bygge- og anleggsbransjen. Samarbeidet gjør vår plattform for digitale rekvisisjoner tilgjengelig for SmartDok sine kunder, på en enkel måte. Dette åpner nye muligheter for å forbedre innkjøpsprosesser for bedrifter over hele landet.
SmartDok har over mange år utviklet en bred verktøykasse for prosjektstyring og HMS for entreprenører. Med sine omlag 3.800 kunder har selskapet vært en foregangsaktør på digitalisering i bransjen, og dette vil vi nyte godt av når vi nå introduserer et samarbeid om digitale rekvisisjoner.
Et naturlig samarbeid
Det betyr svært mye for oss at SmartDok ser verdien i å samarbeide med easyReq. Vår løsning for digitale rekvisisjoner passer perfekt inn i SmartDoks allerede sterke portefølje. Sammen kan vi tilby en mer komplett løsning for prosjektledelse og innkjøp, noe som vil gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for deres kunder, sier Jens-Harald Jenssen – daglig leder i easyReq.
Samarbeidet gir SmartDoks kunder mulighet til å håndtere innkjøp på en effektiv måte, rett fra mobilen. Ansatte kan enkelt opprette og sende rekvisisjoner, mens prosjektledere får full kontroll på hva som kjøpes inn – alt via easyReqs plattform. Denne funksjonaliteten vil bidra til bedre økonomisk kontroll og en mer effektiv arbeidsflyt.
- easyReq er et spennende produkt som digitaliserer våre kunders rekvisisjonsprosesser, sier salgssjef i SmartDok, Vidar Berg-Hansen. Han legger til at nå kan SmartDoks kunder enkelt overføre data fra SmartDok til easyReq. Dette gjør det enklere å komme i gang med easyReq for våre kunder, sier han.
Effektivisering og kontroll
For easyReq innebærer samarbeidet en styrking av deres posisjon som leverandør av digitale løsninger innen rekvisisjoner. Plattformen har vist seg å være et uvurderlig verktøy for bedrifter som ønsker bedre oversikt over sine innkjøp, redusere unødvendige kostnader og sikre en mer strukturert innkjøpsprosess.
– Vi ser at mange bedrifter sliter med manglende kontroll over innkjøpene sine, noe som kan føre til uventede kostnader. Med easyReq kan våre brukere håndtere alle sine rekvisisjoner digitalt, noe som sparer tid, øker kontrollen og forbedrer bedriftens bunnlinje, fortsetter Jenssen.
Andre fordeler for bransjen
Dette samarbeidet kommer kort tid etter at easyReq også inngikk en avtale med Maskinentreprenørenes Forbund (MEF) avdeling nord. Denne avtalen gir MEF-medlemmer i Nord-Norge 15 % rabatt på easyReqs årlige abonnementspris, en avtale som understreker selskapets fokus på å levere verdi til kunder i entreprenørbransjen.
Vi ser frem til å fortsette veksten med SmartDok som samarbeidspartner, og ser på dette som en viktig milepæl for å ekspandere og forbedre sine tjenester for nye og eksisterende kunder.
For mer informasjon om SmartDok kan du besøke deres hjemmeside: https://smartdok.no