Du kan enkelt registrere mange brukere i easyReq slik: informasjon om Fornavn, Etternavn, Rolle, Landskode, Telefonnummer, E-post – registreres ved å laste inn en Excel fil - som fortrinnsvis er eksportert fra det aktuelle master systemet for slike data i din bedrift. Excel filen sorteres slik som i malen som finnes i vedlagte eksempel
La linje 1 bli stående og fra linje 2 erstattes data i kolonne A, B, C, D, E og F til alle brukere er registrert.
I kolonnen «Role» angis bruker rollene som følger:
- Admin = company_admin
- Prosjektleder = company_lead
- Bruker = company_user
Husk å bruke riktig betegnelse for hver bruker.
Se vedlagte eksempel på en Excel-fil med korrekte kolonner, og eksempel-data.
NB! Husk å informere internt om at easyReq er tatt i bruk for å handtere rekvisisjoner/innkjøp i din bedrift. Se https://www.easyreq.no/infomeldingerfor tips til hvordan en slik melding kan utformes.
Lykke til med opplastingen!
Trenger du hjelp?
- Ta kontakt med oss på post@easyreq.no eller book møte med oss direkte på bookings for easyReq
- Du kan også nå oss på 468 68 500.