easyReq på 1-2-3!
Med easyReq får du en rask og brukervennlig løsning for digitale rekvisisjoner – alt via mobilen eller pc'en.
Systemet er så enkelt at vi kan vise deg det på 1-2-3:
1. Opprett rekvisisjon
Den ansatte som har behov for en rekvisisjon oppretter den enkelt i easyReq-appen ved å trykke på "ny rekvisisjon".
Her føres varenavn, antall og pris inn, i tillegg til riktig prosjekt og butikk. Man kan også skrive en kommentar til den som godkjenner. Alt dette er klart på få sekunder!
2. Behandle rekvisisjonen
Når rekvisisjonen er sendt, får prosjektlederen et pushvarsel fra appen eller webportalen.
Her kan prosjektleder enkelt godkjenne, redigere eller avvise rekvisisjonen, alt ettersom hva som er best for bedriften.
3. Bruk i butikk
Når rekvisisjonen er godkjent, får den ansatte et pushvarsel i appen. Rekvisisjonen må da kun aktiveres så er den klar til å brukes i butikk. Når den er aktivert er den kun gyldig i 60 minutter, så den bør ikke aktiveres før man står i butikken.
Butikken fører rekvisisjonsnummeret på fakturaen til din bedrift. På den måten kan du enkelt finne tilbake til rekvisisjonen for å se hvem som har handlet, hva som var godkjent å handle, samt hvilket prosjekt dette skal kostnadsføres på.
Så enkelt kan det gjøres. Med easyReq får du full kontroll innkjøpene – før de skjer!
Ønsker du å vite mer? Fyll inn skjemaet her, så tar vi kontakt med deg.