Ved å klikke på "Aksepter" samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler på enheten din.  Se vår personvernerklæring for mer informasjon.

SmartDok

Integrasjon som sikrer sømløs flyt av prosjektdata

Effektiv prosjektstyring

Integrasjonen mellom SmartDok og easyReq gir bedrifter i bygg- og anleggsbransjen en unik mulighet til å forenkle hverdagen og få full kontroll på prosjektdata og innkjøp – alt i én sømløs arbeidsflyt. Ved å koble sammen SmartDoks prosjektstyringssystem med easyReqs innkjøpsløsning, får du en effektiv og enkel måte å utveksle data på, fra prosjektinformasjon til brukere og rekvisisjoner.

Les mer om samarbeidet her.

Hva kan integrasjonen gjøre for deg?

Med integrasjonen får bedriften tilgang til:

  • Effektiv datautveksling mellom prosjekt- og innkjøpssystemer
  • Enkel opprettelse av rekvisisjoner direkte knyttet til spesifikke prosjekter
  • Alltid oppdatert prosjektdata fra SmartDok, lett tilgjengelig i easyReq

Smidig og brukervennlig arbeidsflyt

For de ansatte betyr integrasjonen en praktisk løsning som lar dem opprette rekvisisjoner direkte i easyReq, basert på oppdatert informasjon fra SmartDok. Dette sparer tid, reduserer risikoen for manuelle feil og gir prosjektledere bedre kontroll over både kostnader og ressursbruk. Resultatet? bedre økonomikontroll og en langt mer effektiv arbeidshverdag.

Les mer om SmartDok her.

Ønsker du å vite mer?

Fyll ut kontaktskjema her eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg for en helt uforpliktende prat om hvordan du kan benytte deg av integrasjonen.